این اولین نگاه ما به دستبند جدید مایکروسافت است
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 26 شهريور 1396برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : کوروش کبیر

دستبند مایکروسافت بند بی‌شک یکی از محصولاتی بود که خود مایکروسافت هم تصور نمی‌کرد در بازار موفقیت خاصی کسب کند! اما، برخلاف آنچه تصور می‌شد، طرفداران مایکروسافت حسابی برای آن سر و دست شکاندند و این دستبند را یکی از موفق‌ترین محصولات مایکروسافت کردند. حال عکس‌هایی از نسل دوم این دستبند منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.


 

یکی از موضوعاتی که هم هواداران مایکروسافت بند و هم مخالفان آن درباره‌اش هم‌عقیده‌اند جذاب نبودن طراحی نسخه اولیه آن است. در هر صورت ابزارهای پوشیدنی باید، علاوه بر کارایی، از نظر زیبایی نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

حال عکسی از نسخه جدید این دستبند منتشر شده که ظاهر نسل جدید این دستبندها را نشان می‌دهد. عکس مایکروسافت بند ۲ را وب‌سایت اسپانیایی Microsoft Insider منتشر کرده و مدعی شده این عکس‌ها تصاویر خبری مایکروسافت بند ۲ هستند.


 

اگر ادعای سایت اسپانیایی واقعا درست باشد، با دستبند بسیار زیباتری نسبت به مایکروسافت بند نسخه یک روبروییم. آن‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر این گجت پوشیدنی خمیده است. خمیدگی آن را سایت‌های دیگر مانند TheVerge نیز پیش‌تر تایید کرده بودند، اما صحت این عکس‌ها را هنوز هیچ سایت دیگری تایید یا رد نکرده است. برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به این دستبند باید تا تاریخ ۶ اوت صبر کنید؛ یعنی تاریخی که که مایکروسافت برای معرفی این محصول و پرچم‌داران جدیدش کنفرانس برگزار می‌کند.

نظر شما درباره این دستبند چیست؟ آیا این دستبند هوشمند می‌تواند موفقیت نسل اول را برای ردموندی‌ها تکرار کند؟

منبع:جی اس ام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: